vrijdag 5 maart 2010

de post is geweest

Een tijdje geleden stond er bij Jeannet een foto met hele leuke schaartjes uit Japan. Ik werd er meteen verliefd op en heb de stoute schoenen aangetrokken en de schaartjes ook besteld. Vanmorgen zag ik de postbode aan de overkant lopen en dacht dat hij al bij geweest was (normaal doet hij ook eerst onze kant van de straat) en was teleurgesteld. Maar even later een plof op de deurmat en daar lag een enveloppe uit Japan.
De schaartjes zijn zooooo leuk en knippen ook goed. Ik denk niet dat ze geschikt zijn om stof te knippen, maar voor draadjes zijn ze ideaal. En ja, het oog wil ook wat, of niet?


Hoe vinden jullie dit patchwork-paasei van Jim Shore? Ik vond het zo leuk en heb mezelf maar getrakteerd. Moet ook kunnen af en toe, toch? Ik heb meerdere beeldjes van hem o.a. een kat en een hond.


Ik heb vandaag een tijdje gezocht naar het hoe-en-wat om een link te plaatsen. Heeft iemand van de lezers een tip voor mij.

Fijne dag nog.

3 opmerkingen:

  1. Hallo Pauline

    Kijk eens op dit blog http://bloggendoejezo.blogspot.com/search/label/tekst%20linken (evenn knippen/plakken) deze dames leggen veel uit hoe het moet en anders kun je een vraag stellen. ik denk dat het hier duidelijker stat dan als ik het je uit zou leggen, vandaar de link.Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Pauline,
    Het is heel makkelijk: als je je blogbericht aan 't typen bent, en je wil een link naar mij maken (ha ha), dan typ je mijn naam (marion) en dubbelklikt daarna op mijn naam (dan selecteer je mijn naam). Vervolgens klik je op het icoontje boven het blogbericht met het groene rondje (3e van links). Dat staat voor link invoegen. Als het goed is krijg je vervolgens een pop-up schermpje waar je link in kunt invoeren. (dan moet je dus het http://etcetera adres intypen). Maar het kan goed zijn dat je een pop-up beschermer hebt. Dan krijg je boven in beeld een balkje waar je moet aangeven dat deze pop-up is toegestaan. Misschien moet je dan nog eens klikken op het icoontje en kan je vervolgens wel de url intypen. En that's it!
    Succes ermee!

    Ik zie trouwens geen schaartjes op de foto....

    Ik vind 't wel heel "knap" dat je dat hebt besteld. Ik heb laatst ook op die Japanse site gekeken, maar ik vond 't toch best wel eng om zo ver weg iets te bestellen!!

    Prettig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klaske en Marion, bedankt voor de tips. Ik heb het uitgeprobeerd en zie....het is gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen