woensdag 30 juni 2010

one flower en stitchery

Deze week zijn er maar 3 hexablommen bij gekomen. Er ligt nog maar een klein voorraadje van hexagonnen. Het wordt dus weer tijd om een paar rijen aan elkaar te zetten zodat ik weer nieuwe hexjes kan gaan lijmen.

Ik moet een dezer dagen toch eens gaan tellen hoeveel bloemen ik nog moet/kan maken. Maar ik ben zeker al over de helft, dat geeft een voldaan gevoel. Vooral omdat er zoveel ideeën in mijn hoofd zitten voor nieuwe projecten. Ach, was er maar een winkeltje met tijd.

Dan ook nog even een foto van de kleine stitchery die ik vrijdag ook nog gekocht had bij de Sampler in Haarlem. Er staat bij dat het een weekendproject is, dus misschien moet ik er zaterdag aan beginnen?????


Fijne dag nog,
Pauline

7 opmerkingen:

  1. Het elandje is inderdaad erreg schattig!!
    Succes met al je ideeën!
    groetjes, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het adres waar ik vrijdag moet zijn ligt op 3 minuten loopafstand van DH&W :) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. drie schattige bloemetjes erbij...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oei, een weekendproject is vaak verleidelijk, maar blijkt in de praktijk meer tijd te kosten.......LOL!!
    ze houden geen rekening met de was, eten koken, onverwachte visite en meer van dat!!
    veel succes, we lezen er vast nog wel over!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn weer 3 leuke bloemen geworden!!
    Ik ben er deze week niet aan te gekomen het weer is veel te warm om te handwerken,ik krijg er nu ook geen kans voor we zitten nu veel op de fiets met dit weer.

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk weekend project.
    En weer drie hexjes erbij en nog een nieuw project in gedachten, toe maar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Pauline,
    Wat is het elandje toch leuk! Ik denk dat ik komende winter ook maar eens ga proberen om te borduren, zulek projecten zijn voor mij nog maandprojecten, maar ergens zal ik toch moeten beginnen! Kijk je dinsdag naar het Nederlands elftal? Hopelijk is het dan wat koeler!
    Groetjes, fijn weekend en tot....

    BeantwoordenVerwijderen