zaterdag 7 mei 2011

Veldhoven

Gisteren ben ik samen met Marion, Gonny en Mariet naar Veldhoven geweest.
Het was weer een prachtige tentoonstelling. De quilts hingen erg mooi, je kon alles goed bekijken en er was ruimte genoeg om te lopen.
Het was een supergezellig dag. We waren er al voordat de tentoonstelling openging en we gingen pas weg met sluitingstijd. In de laatste 15 minuten heb ik toch nog wat lapjes gevonden. Want ja, je kunt toch niet vertrekken zonder nieuwe stofjes!!!
Dit is mijn "buit".



Rood, wit en blauwe lapjes in antiekerige kleuren. Nog wat ecru lapjes voor de pie-and-tart quilt. Een ruitjesstof (ook voor de pie-and-tart) en nog wat vullingen voor de lijmpen.


De pioenrozen op de achtergrond waren een cadeautje van Riet. Dat vind ik toch zo'n heerlijke bloemen en ze gaan heel langzaam open, zo kan ik er ook lang van genieten.
Gonny had haar pas aangeschafte boek met honden en katten van Lynette Anderson meegenomen naar de beurs om het te laten signeren. Wat is Lynette een gezellig mens.
Gonny heeft later nog een heel tijdje met haar over honden en katten verteld en kreeg zomaar een cadeautje van Lynette. Waar ze natuurlijk heel verguld mee is.



En och, bij het naar buiten gaan bleek dat we toch niet zo heel veel gekocht hadden in vergelijking met anderen. Ze liepen met trekkoffertjes en armen vol tassen
Voor mij was het een dag met een gouden randje.

Fijn weekend verder,
Pauline

7 opmerkingen:

  1. Ja, ik ben er vandaag geweest! Gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo te horen heb je ontzettend genoten! Lekker hè...knufzz...Peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat lekker dat jullie zo genoten hebben, en dat goeden randje had je ondertussen ook wel echt verdiend:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet maar lekker van het gouden randje, de stofjes en de mooie bloemen van Riet!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn, dat het zo'n leuke dag was. Ik ben vrijdagmorgen geweest en het was er heerlijk rustig. Mooie lapjes heb je gekocht en die rozen zijn prachtig!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat jullie zo`n leuke dag hadden na al die misère van afgelopen weken. Ben benieuwd naar de aankopen, in het echt toch net iets beter te bekijken. Fijne avond nog, tot morgen, en groetjes van Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lynette is zo'n lief mens....... Ben benieuwd naar je pie and tart......

    BeantwoordenVerwijderen